lunes, 14 de marzo de 2011

7.

O sete leva a ser toda a miña vida o meu número favorito, é unha das poucas ideas fixas que podo dicir que leva comigo dende que teño uso de memoria. Non sei porque é o meu número favorito, a verdade é que a día de hoxe non sei porque teño un número favorito, pero sí, o 7 é o meu numero favorito. 

Ó longo da miña vida cambiei moito a miña forma de pensar, a verdade é que me alegro, xa que non me gustaría ser un rapaz de 18 anos coa mentalidade dun de 14, que aínda por riba, os meus 14 foron unha idade malísima para min e para os meus país. Con 14 anos adicábame a dicir burradas, burradas que a día de hoxe as penso e cáeseme a cara de vergoña. Ó igual que cando me lembro de moitos dos meus actos (si, mama, papa, se estades a ler isto, xa sabedes, estou pedindo perdón por cousas que dixen ou fixen, parece que a madurez sempre remata chegando.)


Pero bueno, ó que ía, vou ser sincero, eu hai sete anos non confiaba en Zapatero, e sí, o digo como actual militante de Xuventudes Socialistas e defensor aférremo tanto de Zapatero como do PSOE. E o digo sen vergoña, por una sinxela razón, hoxe fai sete anos que chegou ó poder e leva sete anos dándome razóns para confiar en el, ata o punto, de convencerme, de facerme socialista, e non so socialista de voto, socialista de sentimento, a día de hoxe, 14 de Marzo de 2011, sete anos despois de gañar as eleccións, señor José Luís Rodríguez Zapatero, doulle as grazas por levar a cabo a lei do Matrimonio Homosexual, a lei integral contra a Violencia de Xénero, por mellorar a lei do Divorcio, a lei de Dependencia, a lei de Igualdade, a lei de Interrupción Voluntaria do Embarazo, grazas por aumentar as becas, grazas por levar a España ó máis alto nivel Europeo e Mundial, grazas por levar a crise o mellor posible, pero ante todo, grazas por ilusionarme, grazas por facerme crer nunhas ideas, porque se a día de hoxe podo dicir que son socialista, é grazas ás ideas e ós actos do goberno socialista de Zapatero. Sen máis e coma sempre, grazas polo voso tempo, saúde e república!






Por certo, a min, non me fallou.

El siete lleva toda mi vida siendo mi número favorito, es una de las pocas ideas fijas que puedo decir que lleva conmigo en mi memoria desde que tengo uso de la memoria. No se porque es mi número favorito, la verdad es que a día de hoy no se porque tengo un número favorito, pero sí, el siete es mi número favorito.

A lo largo de mi vida cambie mucho mi forma de pensar, y la verdad me alegro, ya que no me gustaría ser un chaval de 18 años con la mentalidad de uno de 14, que aún encima, mis 14 fueron una edad malísima para mi y para mis padres. con 14 años me dedicaba a decir burradas, burradas que a día de hoy pienso y se me cae la cara de verguenza. Al igual que cuando recuerdo muchas de mis acciones (si, mama, papa, si estais leyendo esto, estoy piediendo perdón por cosas que dije e hice, parece que la madurez siempre acaba llegando.)

Pero bueno, a lo que iba, voy a ser sincero, yo hace siete años no confiaba en Zapatero, y si, lo digo como actual militante de Xuventudes Socialistas y defensor aférrimo tanto de Zapatero como del PSOE. Y lo digo sin vergüenza, por una sencilla razón, hoy hace siete años que llego al poder y lleva siete años dándome razones para confiar en el, hasta el punto de convencerme, de hacerme socialista, y no socialista de voto, socialista de sentimiento, a día de hoy, 14 de Marzo de 2011, siete años después de ganar las elecciones, señor José Luís Rodríguez Zapatero, le doy las gracias por llevar a cabo la ley del Matrimonio Homosexual, la ley Integral contra la Violencia de Genero, por mejorar la ley del Divorcio, la ley de Dependencia, la ley de igualdad, la ley de Interrupción Voluntaria del Embarazo, gracias por aumentar las becas, gracias por llevar a España a lo más alto del nivel Europeo y Mundial, gracias por llevar la crisis lo mejor posible, pero ante todo, gracias por ilusionarme, gracias por hacerme creer en unas ideas, porque si a día de hoy puedo decir que soy socialista, es gracias a las ideas y los actos del gobierno socialista de Zapatero. Sin más, y como siempre, gracias por vuestro tiempo, ¡Salud y república!



 Por cierto, a mi, no me ha fallado.

No hay comentarios: