Chegou o momento, pasaron á acción, xa non queren seguir sentados no chan, comezou a verdadeira revolución, a mocidade que se está a manifestar en Madrid decidiu que non quere seguir sendo unha estatua máis na Porta do Sol como pode ser a do oso e o madroño. E dende a miña opinión, sempre dende a humildade, é o momento dos partidos de esquerdas, os partidos que se deben ó pobo, os partidos que están a ocupar estes escanos, supostamente, representando ós que menos teñen, de erguerse e dicir que asumen o que os seus votantes, aquelas persoas que se están a manifestar, que asumen a mensaxe que lle están a mandar, o pobo pide cambio, da mellor maneira que pode facer, coa palabra, manifestando a súa indignación. Se de verdade queremos un país con partidos de esquerdas que de verdade representen ó pobo, estes partidos teñen que asumir publicamente os cambios que o pobo quere, e atreverse a levalos a cabo.
Despois disto, quero facer un pequeno inciso dicindo que a partir de agora este blog vai ter menos actividade (se é que iso é posible) da que tivo hasta agora, xa que vou a comezar a levar a cabo un proxecto que me vai roubar bastante tempo o cal espero que nun futuro non moi afastado de os seus froitos. Aínda así, o que si que non abandono é o meu Twitter.
Unha vez máis, grazas polo voso tempo, saúde e república!
Llego el momento, pasaron a la acción, ya no quieren seguir sentados en el suelo, comenzo la verdadera revolución, los jóvenes que se están manifestando en Madrid decidieron que no quieren seguir siendo una estatua más en la Puerta del Sol como puede ser la del oso y el madroño. Y desde mi opinión, siempre desde la humildad, es el momento de los partidos de izquierdas, los partidos que se deben al pueblo, los partidos que están ocupando estos escaños, supuestamente, representando a los que menos tienen, de levantarse y decir que asumen lo que sus votantes, aquellas personas que se están manifestando, que asumen el mensaje que le están mandando, el pueblo pide cambio, de la mejor manera que pueden hacerlo, con la palabra, manifestando su indignación. Si de verdad queremos un país con partidos de izquierdas que de verdad representen al pueblo, estos partidos tienen que asumir publicamente los cambios que el pueblo quiere, y atreverse a llevarlos a cabo.
Despues de esto, quiero hacer un pequeño inciso diciendo que a partir de ahora este blog va a tener menos actividad (si es que eso es posible) de la que tuvo hasta ahora, ya que voy a comenzar a llevar a cabo un proyecto que me va a roubar bastante tiempo el cual espero que en un futuro no muy lejano de sus frutos. Aun así, lo que si que no abandono es o mi Twitter.
Una vez más, gracias por vuestro tiempo, ¡salud y república!
No hay comentarios:
Publicar un comentario