lunes, 16 de mayo de 2011

Só quedan 6 días, e está nas túas mans // Solo quedan 6 días, y esta en tus manos.


Onte vin un espectáculo nefasto, no praza de Armas de Ferrol, praza na que se atopa o Concello, un grupo de xente, máis ou menos 100 persoas, reuníronse coa escusa dunha manifestación pedindo “Democracia Real Xa”. Achegueime un rato para escoitar a ver que dicían, xa que semellaba medianamente interesante, pero por desgraza non foi así.

Este grupo de xente reuniuse alí con motivo de criticar o que agora está de moda, hai uns anos estaba de moda criticar a entrada na ría de REGANOSA, cando esta xa estaba construída, despois foron as manifestacións en contra do plan Boloña, cando este xa estaba firmado polo goberno, e agora, protestar pola crise e as medidas anticrise, cando estas xa están impostas.

A miña pequena andaina coma politólogo permitiume xa a estas altura afondar no tema da democracia real, despois de elaborar un traballo moi interesante sobre Robert Dahl, un politólogo experto na materia, que nos seus traballos falaba de cómo acadar este modelo de democracia ideal. Agora que o penso, que iluso fun pensando en que nesta manifestación íase falar sobre cousas que dixo este señor. Para nada, non se falou de asemblearismo, nin de intervención económica do Estado, nin sequera das orixes da democracia. Falouse unicamente de que os gobernos manipúlanos e polo tanto temos que acabar con eles, e da crise, que nos afecta a todos.

Só quero dicir, dende aquí, coma xa dixen, dende a miña pequena opinión, que a democracia real, nos, as persoas da rúa, as que importamos de verdade, só a podemos acadar dunha maneira, IMPRICÁNDONOS! DANDO A CARA! E non con manifestacións chorras, se non xerando tecido asociativo, participando nas cousas que de verdade axúdanos a todos, só acadaremos motivar un cambio cando nós cambiemos, cando nos actuemos de verdade. Deixémonos de parvadas e movámonos, que é moi sinxelo quedar na casa tódolos días no sofá, e saír só un día o ano a manifestarnos. Participade, e para comezar, participade votando, o 22 de Maio saíde todas e todos á rúa, e ide a votar coa cabeza ben alta, exercendo o dereito que nos unifica a todos. O 22 de Maio votade, todas e todos, e votade esquerda, votade progreso, non deixedes que nos rouben o noso, non deixedes que a dereita veña a impoñer a súa negrura, votade PSdG, votade PSOE, votade polo futuro, polo noso futuro.

Unha vez máis, moitas grazas polo voso tempo, saúde e república!



Ayer vi un espectáculo nefasto, en la plaza de Armas de Ferrol, plaza en la que se encuentra el Ayuntamiento, un grupo de gente, más o menos 100 personas, se reunieron con la escusa de una manifestación pidiendo “Democracia Real Ya”. Me acerque un rato para escuchar a ver que decían, ya que parecía medianamente interesante, pero por desgracia no fue así.

Este grupo de gente se reunió allí con motivo de criticar lo que ahora está de moda, hace unos años estaba de moda criticar la entrada en la ría de REGANOSA, cuando esta ya estaba construida, después fueron las manifestaciones en contra del plan Boloña, cuando este ya estaba firmado por el gobierno, y ahora, protestar por la crisis y las medidas anticrisis, cuando estas ya están impostas.

Mi pequeña trayectoria como politólogo me permitió ya a estas alturas profundizar en el tema de la democracia real, después de elaborar un trabajo muy interesante sobre Robert Dahl, un politólogo experto en la materia, que en sus trabajos hablaba de cómo conseguir este modelo de democracia ideal. Ahora que lo pienso, que iluso fui pensando en que en esta manifestación se iba a hablar sobre cosas que dijo este señor. Para nada, no se hablo de asamblearismo, ni de intervención económica del Estado, ni siquiera de los orígenes de la democracia. Se hablo únicamente de que los gobiernos nos manipulan y por lo tanto tenemos que acabar con ellos, y de la crisis, que nos afecta a todos.

Solo quiero decir, desde aquí, como ya dije, desde mi pequeña opinión, que la democracia real, nosotros, las personas de la calle, las que importamos de verdad, solo la podemos conseguir de una manera, ¡IMPLICÁNDONOS! ¡DANDO LA CARA! Y no con manifestaciones chorras, sino generando tejido asociativo, participando en las cosas que de verdad nos ayudan a todos, solo conseguiremos motivar un cambio cuando nosotros cambiemos, cuando nosotros actuemos de verdad. Dejémonos de tonterías y movámonos, que es muy sencillo quedarse en casa todos los días en el sofá, y salir solo un día al año a manifestarnos. Participad, y para empezar, participar votando, el 22 de Mayo salid todas y todos a la calle, e id a votar con la cabeza bien alta, ejerciendo el derecho que nos unifica a todos. El 22 de Mayo votad, todas y todos, y votad izquierda, votad progreso, no dejéis que nos roben lo nuestro, no dejéis que la derecha venga a imponer su negrura, votad PSdG, votad PSOE, votad por el futuro, por nuestro futuro.

Una vez más, muchas gracias por vuestro tiempo, ¡salud y república!

2 comentarios:

María Falcón dijo...

Martín, realmente no se que es lo que dices haber visto ayer, pero queda claro que el título del blog está bien escogido.

Unknown dijo...

Solo te voy a decir una cosa María.
Yo no hablo de arquitectura, así que tu no te vayas de lista creyéndote panfletadas y creyéndote que así sabes una mierda de nada. Para tu información, solo en Santiago, Madrid, Valencia y Barcelona se está reclamando realmente una democracia real. En el resto son 4 amigotes que les apetece acampar en la plaza del ayuntamiento.

Y si algún día quieres saber lo que es de verdad la democracia real; Roberth Dahl "Democracy and its critics" en perfecto castellano, "La democracia y sus críticos".